avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rassta z miasteczka Katowice(Piotrowice). Mam przejechane 12131.91 kilometrów w tym 477.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.60 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rassta.bikestats.pl
  • Sprzęt Dragon GT

Spalanie kalorii po świętach

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · dodano: 09.04.2012 | Komentarze 0

Dom->Murcki->Wesoła->Ławki->Imielin->Chełm Śląski->Kopciowice->Bieruń nowy->Bojszowy->Międzyrzecze->Jankowice->Pszczyna->Kobiór->Tychy->Dom :)

Spalanie kalorii po świętach rak można nazwać dzisiejszą wycieczkę,o 12,bez planowania wyjechałem w trasę.Najpierw jechałem przed siebie wjechałem w lasy koło Murcek jechałem za innym kolarzem jak się zmęczyłem pościgiem to Postanowiłem pojechać do Imielina.Następnie kierowałem się do Bierunia i zakładałem powrót do domu jadąc do tych obok trasy 44 ale na skrzyżowaniu 44 z 931(Turystyczna) kierowałem się w stronę Pszczyny po drodze odpocząłem w zagrodzie Żubrów w Jankowicach :D a z stamtąd do Pszczyny to już blisko na ryneczek i powrót jak ostatnio z zapory Goczałkowickiej. Można w sumie powiedzieć że zrobiłem troszkę kółko ale kalorie spalone ponieważ jechałem cały dystans na śniadaniu :D