avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rassta z miasteczka Katowice(Piotrowice). Mam przejechane 12131.91 kilometrów w tym 477.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.60 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rassta.bikestats.pl
  • Sprzęt Dragon GT

Częstochowa-Kraków ;)

Piątek, 4 maja 2012 · dodano: 07.05.2012 | Komentarze 0

Częstochowa->Osiny->Poraj->Myszków->Zawiercie->Ogrodzieniec->Pilica->Wolbrom->Kraków

Kasia zaczęła pobudkę o 4 :),o 5 wyjechaliśmy :) nie wiedziałem że jak wjedziemy do Karkowa to będzie prawie 12 :D Żałuje że nie odwiedziliśmy zamków po drodze ale Kasia bała się że nie mamy czasu :)
Wycieczka Udana :) Cała droga to Wjazdy-Zjazdy ;p.Kolejny podjazd o dziwo szedł na szybciej i lżej ale ostatni zjazd zaskoczył ponieważ miał 9% nachylenia i prawie cały czas ponad 40 km/h na liczniku;p niestety zatrzymały nas dopiero roboty drogowe i korek który się przez nie stworzył :)
W drodze nie padało ale jak tylko zjedliśmy coś na Krakowie zaczęło padać postanowiliśmy ze odpoczniemy na dworcu i kupimy bilety powrotne :) Po odpoczynku pogoda poprawiła się i poszliśmy na spacer ;D