avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rassta z miasteczka Katowice(Piotrowice). Mam przejechane 12131.91 kilometrów w tym 477.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.60 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rassta.bikestats.pl
  • Sprzęt Dragon GT

Żywiec-3 Dzień (Góra Żar)

Środa, 18 lipca 2012 · dodano: 25.07.2012 | Komentarze 0

Po nie udanym Wtorku,czas rehabilitacji :) Wybraliśmy się na Górę Żar.Jedziemy sobie wreszcie w lepszej pogodzie pagórkowatym asfaltem na szczęście trasa posiada Zjazdy i Wjazdy :D

Początek trasy na Górę Żar © Rassta

Podjazdy i Zjazdy © Rassta

W trasie z Kasią © Rassta

Po drodze mijaliśmy tamę :) Aż dotarliśmy pod podnóże góry i zaczęła się zabawa z podjazdem na górę :D

Góra żar w połowie wjazdu © Rassta

Widok Z Góry Żar © Rassta

Na szczycie góry Żar © Rassta

Widoki zapierały wdech. Zachciało nam się jechać na Kiczerę ale niestety nie mogliśmy odnaleść szlaku. Zjazd był szybki,ciasne skręty powodowały że trzeba było używać hamulców :D Po Żar powrót do miasta i jak zwykle kilka km po nim. Po drodze miała być jeszcze Przełęcz Kocierz ale po wjechaniu do wsi nie było zachęcająco nie było nic ciekawego co się okazało mylące bo wystarczyło dojechać 2 km i już by się zaczął fajny podjazd :) Niestety mój GPS wysiadł a miejscowych brakowało, nie wiedzieliśmy ile km pozostało więc także odpuściliśmy,